Mijn eerste reis - Reisverslagen van Myrthe Cuijpers - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Myrthe Cuijpers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga een half jaar werken als au pair in Sydney.
Het gezin woont in Greenwich en heeft 2 kinderen, Emma van 3 en Henry van 5 jaar oud. Moeder Catherine komt oorspronkelijk uit Melbourne en vader Phill is geboren in Sydney, maar zijn moeder is Nederlands.

Na deze 6 maanden ga ik samen met Martijn reizen van Sydney naar Perth.
Dit doen we met een campervan.

Mijn adres voor het komende half jaar is:
6 Bent St Greenwich NSW 2065, Australia

Recente Reisverslagen:

04 April 2014

From the GOR accross the Nullarbor

23 Maart 2014

Roadtrippin' Down Under

07 Maart 2014

6 maanden in Sydney!

03 Februari 2014

Nog steeds iedere dag aan het genieten

06 Januari 2014

Christmas, New Year's Eve and Rock the centre!
Myrthe

De bedoeling was om een half jaar te gaan werken als au pair bij de familie Conway. Dat bestaat uit moeder Vashti, vader Farshad, Saffron 2 jaar, London 4 jaar en Charlie Rose van 6 jaar oud. Doordat het niet zo goed klikte met het gezin ben ik na 5 weken naar een nieuw gezin gegaan. Dit gezin bestaat uit moeder Catherine, vader Phill, Emma 3 jaar en Henry van 5 jaar oud. Ik zal bij dit gezin blijven tot 9 maart. Als ik dan nog niet naar huis wil ga ik lekker reizen door Australië en misschien naar Nieuw Zeeland!

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11477

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2013 - 28 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: