Alweer 3,5 week down under - Reisverslag uit Birchgrove, Australië van Myrthe Cuijpers - WaarBenJij.nu Alweer 3,5 week down under - Reisverslag uit Birchgrove, Australië van Myrthe Cuijpers - WaarBenJij.nu

Alweer 3,5 week down under

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

04 Oktober 2013 | Australië, Birchgrove

Hey iedereen,

Op aandringen van een aantal mensen zal ik toch maar weer eens een reisverslagje typen.
Ga liever lekker liggen bakken aan het strand maar vooruit. Ik gun jullie ook wat jaloersmakende verhalen;).
Alles gaat goed met me! Heb tot nu toe 2 dagen last gehad van heimwee dus mag niet klagen.

Het weer hier is echt heerlijk! Elke dag rond de 25 tot 30 graden met een koel briesje. Helaas zal dit over een aantal weken anders zijn, dan kan het 40 graden worden!
Het is hier nu 2 weken schoolholiday en de oudste is dus ook thuis. Daarom heb ik afgelopen week wat meer uren gewerkt. Maar dat vond ik uiteraard niet zo erg (katsjingggg):D.
We zijn vorige week naar Taronga Zoo geweest. Mooie dierentuin met een prachtig uitzicht op Sydney.

Afgelopen maandag ben ik met Vashti, kids en schoonmoeders met de ferry naar Manly geweest.
Een gezellig plaatsje met een super mooi strand. Zeker de moeite waard om nog eens naar toe te gaan.

De kinderen luisteren steeds beter naar me, de jongste wil soms zelfs liever dat ik haar help dan dat mama dat doet. Gaat helemaal goed komen dus!

Ik hoop dat jullie weer voldoende op de hoogte zijn.

xx Myrthe

  • 04 Oktober 2013 - 10:59

    Elise:

    Ha Sissie!!

    Mooi dat alles lekker verloopt en fijn dat je weer internet hebt!
    Ik ben zo benieuwd naar nog meer foto's.. Kun je er niet een paar posten via waarbenjij.nu.
    Is anders in maart zoveel werk om ze ALLEMAAL terug te kijken ;)
    Ik ben wel jaloers hoor op je avontuur en het lekkere weer! Al mogen wij ook nog niet klagen met het weer hier. Nog steeds rond de 18 graden en een zonnetje. Maar dat zal ook niet lang meer duren..

    Met Melle gaat ook alles goed. Je schrikt als je terug bent van hoe groot hij is en wat hij al allemaal kan!

    Ik heb deze maand nog vrij en dan moet er weer gewerkt worden. Gelukkig werk ik onregelmatig dus kunnen we evengoed nog op een doordeweekse dag midden op de dag skype! Ik laat je niet alleen :)!

    Pas goed op jezelf, geniet en maak plezier!

    Liefs Elise en een dikke kus en knuffel van je petenkindje Melle!

  • 04 Oktober 2013 - 11:02

    Elise:

    Oké ik was iets te vroeg. Je hebt nog wat foto's via facebook gepost. Eerst goed kijken Elise en dan commentaar leveren. Sorry (K)

  • 04 Oktober 2013 - 11:21

    Paul:

    hey Myrthe,

    Bedankt voor je verhaaltje, je zit daar super.

    Groetjes Paul

  • 04 Oktober 2013 - 15:51

    Rowan:

    Hoi Myrthe,

    Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat, ook met de kids!!
    Het ziet er iig super uit aan de foto's te zien! Ik verheug me
    er ook al ontzettend op om samen op bondi beach te liggen;)

    Veel plezier en succes nog!

    Xx Rowan

  • 04 Oktober 2013 - 15:54

    Linda:

    Hey Myrthe !

    Het feit dat je eigenlijk geen zin/tijd hebt om verhalen te posten is alleen maar positief! Heb je het dus lekker druk met de kinderen/bezienswaardigheden enz. Je hebt al mooie foto's en vooral die van Bondi Beach zijn echt gaaf... wat een mooi strand, echt genieten lijkt me! Sterkte de komende maanden met de 40 graden.. take it easy! Groetjes, Linda.

  • 04 Oktober 2013 - 22:19

    Sanne:

    Klinkt super Myrthe ! Geniet ervan!! Xxx

  • 07 Oktober 2013 - 12:12

    Marielle:

    Hoi Myrthe.
    Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt en eigenlijk te druk om te schrijven over je reis.
    Heel veel plezier gewenst.

    Groetjes Marielle.

  • 07 Oktober 2013 - 17:20

    Emiel:

    Leuk dat je ons op de hoogte houd. Lees met plezier dat je er plezier in hebt. Bij ons pap en mam wordt flink verbouwd dus ook daar zie je straks ineens een heel verschil.groeten Emiel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

De bedoeling was om een half jaar te gaan werken als au pair bij de familie Conway. Dat bestaat uit moeder Vashti, vader Farshad, Saffron 2 jaar, London 4 jaar en Charlie Rose van 6 jaar oud. Doordat het niet zo goed klikte met het gezin ben ik na 5 weken naar een nieuw gezin gegaan. Dit gezin bestaat uit moeder Catherine, vader Phill, Emma 3 jaar en Henry van 5 jaar oud. Ik zal bij dit gezin blijven tot 9 maart. Als ik dan nog niet naar huis wil ga ik lekker reizen door Australië en misschien naar Nieuw Zeeland!

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 11485

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2013 - 28 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: