Vliegreis & eerste paar dagen - Reisverslag uit Birchgrove, Australië van Myrthe Cuijpers - WaarBenJij.nu Vliegreis & eerste paar dagen - Reisverslag uit Birchgrove, Australië van Myrthe Cuijpers - WaarBenJij.nu

Vliegreis & eerste paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

14 September 2013 | Australië, Birchgrove

G'day mate!

Maandagochtend om 7.00 is het reizen begonnen. Met mam, pap en Martijn ben ik naar Amsterdam airport gereden. Om 12.50 ging ik de lucht in en uiteindelijk kwam ik dinsdagavond om 21.00 in Sydney. Lange vlucht maar lang leven de tv’tjes in het vliegtuig!

Ik woon komend half jaar in Birchgrove. Dat is een heel klein dorpje wat 5 km van het centrum van Sydney af ligt. Het gezin bestaat uit vader Farshad, moeder Vashti, Charlie Rose (6 jaar), Londen (4 jaar) en Saffron (2 jaar oud). Farshad werkt lange dagen en daarom ben ik er ter ondersteuning van Vashti.

Ik werk meestal van 5.30 – 11.00 en dan weer van 15.30 – 20.00. ’S middags en in de weekenden ben ik vrij. Donderdagmiddag ben ik naar het park geweest wat op 5 minuten loopafstand ligt. Het ligt langs te zee en heeft uitzicht op Sydney. WAUW!
Vrijdagmiddag ben ik naar Balmain geweest. Een wat groter dorp verderop. Ze hebben daar wat meer winkels en restaurantjes. Ik heb daar heel de middag op het gras gelegen met een boek.

Tot nu toe vermaak ik me prima en ben blij dat ik dit avontuur aangegaan ben!
Vandaag en morgen ga ik naar het centrum van Sydney, ben benieuwd!

Bye xxx

• 14 September 2013 - 11:55

Paul:

Hey Myrthe,

Goed om te horen dat je veilig en wel bent aangekomen. Hoop dat je een beetje kunt opschieten met de moeder van die kinderen. Als er wat strenger moet worden opgetreden heb je haar daar ook bij nodig. Succes en hou ons op de hoogte.

Groetjes,

Paul

• 17 September 2013 - 12:30

Elise:

Hoi zus!

Fijn te lezen dat de vlucht goed is verlopen en je de tijd goed doorkomt. Dat wekkertje van jouw gaat dus erg vroeg. Pff wat een tijdstip. Gelukkig ben je op bestemming dus kleren aan en gaan met die banaan. Ik wens je nog veel plezier daar in Sydney.

Liefs Elise en dikke kus van Melle.

• 17 September 2013 - 23:09

J .c:

Myrthe alles weer een beetje gewent. Ik mls je inbreng hier wel hoor. Zijn druk doenten om de verbouwing voor jou terugkeer te fiksen . Hoop dat het je goed mag vergaan . Eersten berichten spreeken goed. Doei pap

• 17 September 2013 - 23:13

Anja:-):

Myrth weten de mensen van deze site?
    Zaterdag weer skype

• 19 September 2013 - 18:43

Emiel Cuijpers:

Hoi Myrthe!,

Fijn om te horen dat veilig geland bent. Ik hoop dat je de ouders nog geen cursus Nederlands hebt gegeven;)