SOOOOO HAPPY RIGHT NOW! - Reisverslag uit Greenwich, Australië van Myrthe Cuijpers - WaarBenJij.nu SOOOOO HAPPY RIGHT NOW! - Reisverslag uit Greenwich, Australië van Myrthe Cuijpers - WaarBenJij.nu

SOOOOO HAPPY RIGHT NOW!

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

10 Oktober 2013 | Australië, Greenwich

Toen ik maandag hoorde dat ik weg moest hier heb ik direct Smart Au Pairs opgebeld en mijn probleem uitgelegd. Dinsdagochtend hebben ze mijn profiel actief gezet op de site zodat gezinnen mij weer kunnen zien.

Dinsdagmiddag ben ik gaan shoppen met wat meiden en kreeg ineens een telefoontje. Het was Catherine Black en ze had mijn profiel gezien op de Smart Au Pairs site.
Ik heb vanmiddag met haar afgesproken en het klikte super goed.
Ze heeft 2 kinderen, Henry van 5 jaar en Emma van 3 jaar oud. Ze studeert voor advocaat en begint volgende maand aan haar nieuwe baan. Haar man is dokter en maakt lange dagen. Ik ben dus veel alleen met de kinderen en dat lijkt me super! Hun wonen ongeveer 15 minuten per bus van het centrum af.

Mijn kamer is groter dan de kamer die ik nu heb en ik heb een eigen badkamer. Ook heeft het gezin een grote tuin en wonen ze vlak bij het strand. Ik ga er dus op vooruit!;)

Ik heb net het contract getekend dus het is definitief!
Het is echt een wonder dat ik binnen 2 dagen een nieuw gezin heb gevonden, normaal duurt dit zeker 2 weken.

Dus ik ben weer helemaal positief en wil nog laaaang niet naar huis! xxxx





  • 10 Oktober 2013 - 12:05

    Elise:

    JOEHOE!! Goed gedaan meid!
    Soms mag het ook best eens lekker mee zitten :)
    Nog even 1 1/2 week volhouden en dan lekker verhuizen!
    Hopelijk komt de klik in het nieuwe gezin snel en wordt het een onvergetelijke tijd!
    Ik ben trots op mijn kleine zusje! (K)

  • 10 Oktober 2013 - 12:31

    Maartje:

    super nieuws meis, dat het zo snel opgelost is.
    en ja ik snap als je daar bent dat je dan zo iets hebt ik wil nie naar huis.
    fijne tijd in je nieuwe gezin.
    xx

  • 10 Oktober 2013 - 12:36

    Anne:

    Wat n geluk! Super fijn Myrthe! En dat klinkt zeker stukken beter zeg. Met n eigen badkamer ;).
    Fijn dat je weer helemaal positief bent en nog lang niet naar huis wilt. Genieten!! Liefsxx Anne

  • 10 Oktober 2013 - 12:38

    Rianne:

    Yes Yes Yes!!!!!!
    Goed gedaan en zo snel al.
    Proficiat met je nieuwe "baan".
    xxx Rianne

  • 10 Oktober 2013 - 14:07

    Paul:

    Gelukkig, maakt het eigenlijk alleen interessanter.

  • 10 Oktober 2013 - 15:12

    Emiel:

    Dat is geen flirten, dat is speeddaten! Proficiat

  • 10 Oktober 2013 - 15:19

    Merel:

    Heee Myrthe! Wat ontzettend gaaf dat ze zo snel iets voor je hebben kunnen regelen :D
    Ik had het er laatst met Bjorn nog over dat we het zo rot voor je vonden dat je niet op je plek zat in dat andere gezin. Blij dat je nu de wind in de zeilen hebt!
    Geniet ervan en blijf ook nog maar LEKKER ff weg. Anders kunnen we ruilen.
    Liefss

  • 11 Oktober 2013 - 07:29

    Mam:

    Ha die Myrthe
    Pap en ik vinden het super sterk van jou.
    Hoop echt dat je je nu beter op je plek gaat voelen.
    We slapen dan ook weer beter
    Xxxxxxxxx. pap en mam

  • 11 Oktober 2013 - 11:48

    Ellie (sjonmooder):

    Heey die Myrthe , We beginnen jellie twee ontzettend te missen , maar vinden het geweldig dat het goed met je gaat ! en super stoer dat je het allemaal flikt daar zo ver weg.We wensen je kei veul succes met het nieuwe gezin en tot snel .
    Groetjes XXX ERBC

  • 11 Oktober 2013 - 19:44

    Toon Basten:

    Hallo Myrthe,
    Super dat je al zo snel een nieuwe plaats gevonden hebt.
    We hopen dat je je daar goed thuis voelt.
    Geniet ma lekker van het mooie land en het goede weer, want hier word het steeds kouder en natter.
    we blijven je volgen.
    gr Toon en Jose

  • 12 Oktober 2013 - 01:11

    Sanne:

    Myrthanovich, super om te horen! Gaat (alsnog) helemaal goed komen! Wedstrijdje doen wie t bruinst terug komt trouwens? hihi ENJOY!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

De bedoeling was om een half jaar te gaan werken als au pair bij de familie Conway. Dat bestaat uit moeder Vashti, vader Farshad, Saffron 2 jaar, London 4 jaar en Charlie Rose van 6 jaar oud. Doordat het niet zo goed klikte met het gezin ben ik na 5 weken naar een nieuw gezin gegaan. Dit gezin bestaat uit moeder Catherine, vader Phill, Emma 3 jaar en Henry van 5 jaar oud. Ik zal bij dit gezin blijven tot 9 maart. Als ik dan nog niet naar huis wil ga ik lekker reizen door Australië en misschien naar Nieuw Zeeland!

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 529
Totaal aantal bezoekers 11490

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2013 - 28 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: